REGULAMIN KONKURSU

„MIÓD ROKU”

Postanowienia Ogólne
1. Organizatorem konkursu „MIÓD ROKU””, zwanego dalej Konkursem, jest Regionalne Centrum Kultury Kurpiowskiej im. Ks. Władysława Skierkowskiego w Myszyńcu, zwany dalej Organizatorem.
2. Konkurs jest organizowany zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu (zwanego dalej Regulaminem) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Udział w Konkursie oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu

Uczestnicy Konkursu
1. Uczestnikiem Konkursu, zwanym dalej Uczestnikiem, może być pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która posiada własną pasiekę, położoną na terenie Kurpiowszczyzny
2. Uczestnikiem Konkursu nie może być Organizator Konkursu, pracownik Organizatora, osoba współpracująca przy organizacji Konkursu, a także członek najbliższej rodziny w/w osób, pracowników i współpracowników.

Przyjmowanie zgłoszeń i termin ogłoszenia wyników
1. Przyjmowanie produktów i prac konkursowych odbywać się będzie w dniu imprezy – XXXVIII Miodobranie Kurpiowskie w Punkcie informacyjnych (30 sierpnia  2015 r. w godzinach 12:00 - 14.00)
2. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 30 sierpnia 2015 r. podczas „XXXVIII Miodobrania Kurpiowskiego’

Zasady prowadzenia Konkursu
1. Konkurs polega na dostarczeniu przez Uczestnika jednego słoika o pojemności min. 0,5 litra naturalnego miód pszczelego dowolnego gatunku pochodzącego z własnej pasieki wraz z następującą informacją:

  • Imię i nazwisko Uczestnika
  • Miejsce położenia pasieki
  • Rodzaj miodu.
  • Informację o leczniczych właściwościach przedstawionego miodu

oraz

2. Dostarczenie produkt spożywczy i przepisu na dowolną potrawę, ciasto, deser lub napój (również alkoholowy), w którym jednym ze  składników jest miód pszczeli przedstawionego do konkursu gatunku.

Laureatów konkursu wybierają:
1. Uczestnicy Miodobrania Kurpiowskiego w liczbie 3 osób wybrani losowo spośród widowni zgromadzonej na imprezie, którzy przyznając punkty (gwiazdki) wybranym Produktom.
2. Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora Konkursu

Ocena Komisji
I miejsce otrzyma Uczestnik która zyskała pozytywną ocenę Komisji Konkursowej pod względem m.in. jakości przedstawionego do konkursu miodu, oryginalności przepisu, kosztów i czasu wykonania, atrakcyjności opisu oraz innych, istotnych parametrów.

Zasady zamieszczania produktów i prac konkursowych
1. Jeden Uczestnik może dostarczyć dowolną liczbę produktów, ale w przypadku wygranej, otrzyma tylko 1 nagrodę.
2. Zgłaszane do Konkursu przepisy:
a) Nie mogą być skopiowane z jakichkolwiek źródeł internetowych bądź prasowych.
b) Nie mogą naruszać prawa autorskiego majątkowego do nazwy, opisu słownego i materiału zdjęciowego/ilustracyjnego, należącego do innej osoby lub podmiotu. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za treści i materiały zamieszczone przez Uczestników Konkursu. Pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści, jak również za naruszenie praw do tych treści, zgłaszanych przez osoby trzecie, ponosi Uczestnik Konkursu.
c) Powinna cechować oryginalność.
d) Mogą powstać na bazie inspiracji już istniejącymi przepisami kulinarnymi z zastrzeżeniem, że Uczestnik przygotuje potrawę, deser lub napój konkursowy we własnym zakresie i własnymi siłami,
3. Opis przepisu powinien obejmować następujące elementy:

  • tytuł przepisu,
  • imię i nazwisko autora
  • zachęcający opis (kilka, kilkanaście zdań),
  • listę składników, z których każdy będzie wyrażony określoną jednostką wagi, miary lub ilości sztuk,
  • sposób przygotowania potrawy, ciasta, deseru lub napoju, przedstawionych krok po kroku.

Zasady nagradzania laureatów
1. Laureaci Konkursu otrzymają od Organizatora nagrody pieniężne:

  • I miejsce – 1200 zł
  • II miejsce – 800 zł
  • III miejsce – 500 zł
  • wyróżnienie (w przypadku, gdy Komisja Konkursowa podejmie decyzję o jego przyznaniu) – 100 zł

2. Nagrody i dyplomy dla laureatów Konkursu będą wręczane w dniu imprezy po ogłoszeniu przez Komisję wyników (30 sierpnia 2015 r.),
3. W przypadku, gdy laureat Konkursu zrzeknie się nagrody lub z jakichkolwiek przyczyn odmówi podania danych osobowych do wypłaty nagrody, nagroda przepada lub może przejść na innego laureata konkursu, którego Komisja Konkursowa wyłoni w ponownym głosowaniu.

Dane osobowe Uczestników
1. Dane osobowe Uczestników biorących udział w Konkursie podlegają ochronie zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych
2. Dane osobowe Uczestników, takie jak: imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowe, adres e-mail, adres zamieszkania, numer rachunku bankowego, którzy zwyciężą w Konkursie, będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niniejszym Regulaminem w celu realizacji umowy przystąpienia do Konkursu, prawidłowego przeprowadzenia Konkursu oraz wręczenia nagród.
3. Organizator zapewnia każdemu Uczestnikowi prawo wglądu do jego danych osobowych, jak również do ich poprawiania oraz usunięcia danych, tożsamego z żądaniem zaprzestania przetwarzania danych.
4. Postanowienia Komisji Konkursowej są ostateczne i Uczestnikom nie przysługuje prawo odwołania się od jej postanowień.

Postanowienia końcowe
1. Uczestnik Konkursu, który złamie postanowienia Regulaminu Konkursu, zostanie zdyskwalifikowany.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.

 

Rodzinny Festyn Profilaktyczny
"Zdrowa rodzina bez uzależnień"

Zapraszamy!

14 czerwca 2015 w Amfiteatrze RCKK przy ul. Dzieci Polskich 2 w Myszyńcu

W programie m.in.:

  • 10:30 - Msza Św. w Bazylice Myszynieckiej,
  • 11:30 - przemarsz ulicami Myszyńca,
  • 12:00 - Amfiteatr w Myszyńcu - uroczyste otwarci,
  • prezentacje sceniczne,
  • turniej wiedzy profilaktycznej,
  • wielobój sprawnościowy,
  • podsumowanie i wręczenie nagród,
  • 16:00 - koncert zespołu Piotra Nagiel - STO%,
  • konkursy z nagrodami,
  • gry i zabawy dla dzieci i rodziców.

 

Imprezy towarzyszące:

  • stymulacja jazdy samochodem i motorem z wykorzystaniem "alkogogli", symulujących stan nietrzeźwości,
  • pokaz strażacki
  • dmuchane zjeżdżalnie
  • stoisko ze słodkościami
  • stoisko z pracami wykonanymi przez dzieci ze świetlicy "Iskierka" i TPD
  • możliwość konsultacji z przedstawicielami: Ośrodka Terapii Uzależnień w Ostrołęce, Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Grupy AA i Al-Anon "Przystań"

Na imprezę zapraszają:

Burmistrz Myszyńca, Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych  oraz współorganizatorzy:

  • Regionalne Centrum Kultury Kurpiowskiej  im. Ks. Władysława Skierkowskiego
  • Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszyńcu
  • Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Myszyńcu     
  • Komisariat Policji w Myszyńcu
  • Parafia Rzymskokatolicka w Myszyńcu
  • Rycerze Kolumba Rada Nr. 14566 im. Św. Marcina
  • Grupa wsparcia AA i AlAnon „przystań”
  • Ośrodek szkolenia „PANDA”
  • Ochotnicze Straże Pożarne z terenu gminy Myszyniec
  • Towarzystwo Przyjaciół Dzieci -  Świetlica Środowiskowego Ogniska Wychowawczego w Myszyńcu
  • Świetlica „ISKIERKA”
  • Środowiskowy Dom Samopomocy w Białusnym Lasku
  • Zespół Szkół w Myszyńcu
  • Zespół Szkół w Wykrocie
  • Zespół Szkół w Wolkowych
  • Zespół Szkół Powiatowych w Myszyńcu
  • Szkoła Podstawowa w Białusnym Lasku
  • Publiczna Szkoła Podstawowa
    w Wydmusach
  • Publiczna Szkoła Podstawowa w Krysiakach
  • Publiczna Szkoła Podstawowa w Zalesiu
  • Publiczna Szkoła Podstawowa w Olszynach
  • Szkoła Podstawowa SIGiE w Pełtach
  • Szkoła Podstawowa SIGiE w Zdunk

 

 

XX Noc Sobótkowa

 

27 czerwca 2015r. godzina 19:00
Amfiteatr RCKK, ul. Dzieci Polskich 2 w Myszyńcu 

 

W programie

19:00 - Uroczyste otwarcie imprezy,
19:10 - Występ i wręczenie nagród finalistom Przeglądu Piosenki Dziecięcej, 
19:40 - Obrzęd Nocy Sobótkowej - prezentacje folklorystyczne,
20:00 - Koncert zespołu TVISTER,
22:00 - Gwiazda Imprezy - zespół SKALAR's,
23:30 - Koncert zespołu MEGA STARS,
00:45 - Koncert zespołu KAROL K,
02:00 - Zakończenie imprezy.

PÓŁKOLONIE LETNIE DLA DZIECI ROLNIKÓW


Regionalne Centrum Kultury Kurpiowskiej im. Ks. Władysława Skierkowskiego w Myszyńcu w porozumieniu ze Związkiem Młodzieży Wiejskiej planuje organizację półkolonii letnich dla dzieci rolników, w wieku 6-16 lat, których co najmniej jedno z rodziców/ opiekunów prawnych/ jest ubezpieczone w pełnym zakresie lub pobiera rentę bądź emeryturę z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.


1. Czas trwania półkolonii: 10 dni

2. Wstępnie planowane terminy półkolonii:

    6.07.2015 r. – 17.07.2015 r.

3. Odpłatność uczestników za 10 dniowy turnus: 50 zł

4. W ramach planowanych półkolonii letnich zapewniamy:

  • Mini wyprawkę szkolną (m.in. plecak, przybory szkolne);
  • Opiekę kadry pedagogicznej,
  • 2 posiłki (w tym obiad)
  • Wycieczki, zajęcia sportowe, plastyczne, muzyczne itp.

5.Miejsce realizacji półkolonii: Regionalne Centrum Kultury Kurpiowskiej im. Księdza Władysława Skierkowskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 58, 07-430 Myszyniec

UWAGA!
w ramach programu "Wakacje z RCKK" istnieje możliwość zapisania dziecka na półkolonie letnie, którego rodzice/opiekunowie prawni nie opłacają składek KRUS na następujących warunkach:

1. Odpłatność uczestników za 10 dniowy turnus: 150 zł

2. W ramach planowanych półkolonii letnich zapewniamy:

  • Opiekę kadry pedagogicznej,
  • 2 posiłki (w tym obiad)
  • zajęcia sportowe, plastyczne, muzyczne itp. (bez wycieczek)


Zgłoszenia będą przyjmowane w sekretariacie Regionalnego Centrum Kultury Kurpiowskiej w Myszyńcu lub
tel. 29 77 21 363

Zapisy na turnusy do 10 czerwca 2015 r.